top of page
  • Writer's pictureSkydata

Skydata aloittaa dronelaitteiden vuokraustoiminnan!

Päivitetty: 5. marrask. 2021

Skydata on panostanut syksyn aikana merkittävästi lisää erilaisiin tuki- ja koulutuspalveluihin. Droneakatemia etäkoulutusportaali on saanut kymmeniä uusia käyttäjiä ja uusi tukiportaalimme ja tikettijärjestelmä on ollut koekäytössä muutamalla VIP asiakkaallamme.

 

Vara- ja vuokralaitepalvelu mahdollistaa kriittisten laitteiden käytön jatkumisen myös vikatilantessa


Tuki-, huolto- ja koulutuspalveluiden puuttuva linkki on ollut jo vuosia vara- ja vuokralaitepalvelu, jonka tulemme nyt aloittamaan Suomessa ensimmäisenä ammattimaisena toimijana. Palvelu tarjoaa erityisesti yritysasiakkaille mahdollisuuden vuokrata dronelaitteita käyttövalmiina kokonaisuuksina viikosta kuukauteen, mutta erityisen suuri merkitys on myös varalaitepalvelukonseptilla, joka mahdollistaa esimerkiksi huoltotilanteessa, laitteen korvaamisen vastaavalla laitteistolla huollon ajaksi.


Tyypillisesti esimerkiksi DJI:n huollon keskimääräinen aika on noin 4 viikkoa. Varalaitepalvelun avulla, asiakas saa kauttamme huollon ajaksi vastaavan laitteen ja pääsee jatkamaan työtään.

 

Ammattimainen ja nopea palvelu


Vara- ja vuokralaitepalvelumme on suunniteltu ammattilaisilla alusta alkaen. Tämä tarkoittaa, että laitteiden tulee olla luotettavasti käyttöönotettavissa heti kun laite luovutetaan asiakkaalle sekä varustettu asianmukaisilla varusteilla, ammattimaisen käyttäjäkokemuksen saavuttamiseksi.


Skydata on tämän takia tuotteistanut palvelu niin, että jokainen vuokralaite käy läpi tiukan tarkastuksen ennen laitteen luovuttamista vuokralle seuraavasti:


Vuokraus asiakkaalle - Vihreä linja

  1. Laitteisto luovutetaan niin sanotilta vihreältä puolelta, tarkastettuna ja käyttökuntoisena

  2. Juuri ennen laitteiston luovutusta, akut pakataan ladattuna mukaan kantolaukkuun

  3. Kaikki laitteet on varustettu HPRC vedenpitävällä suojalaukulla tai vastaavalla suojasalkulla

Laitteen palautus ja tarkistus - punainen linja

  1. Asiakkaan palauttama laite sijoitetaan "punaiselle" puolelle

  2. Laite tarkistetaan kaikilta osin, akut laitetaan lataukseen ja tehdään tarvittaessa laitteen puhdistus

  3. Laite käynnistetään ja tarkistetaan laitteiston toiminta

  4. Kun laite on hyväksytysti tarkistettu ja valmis uudelleen vuokraukseen, laite siirretään vihreälle puolelle

 

Mitä laitteita vuokraamme?

  • DJI M300 RTK + yleisimmät hyötykuormat

  • DJI Phantom 4 RTK + Leica SmartNet RTK korjauspalvelu

  • DJI Phantom 4 RTK MULTISPEKTRAL

  • DJI Mavic 2 Enterprise Advanced (640x512 Thermal / 8K RGB) + RTK

  • DJI Mavic 2 Enterprise Zoom

  • Autel EVO II Dual 640T Enterprise Rugged Kit + RTK + Leica SmartNet korjauspalvelu

Kenelle vuokraamme laitteita?

  • Laitteita vuokrataan ainoastaan yrityksille, joilla on Y-tunnus.

  • Jokainen vuokraaja hyväksyy vuokrausehdot

  • Vuokraaja on vastuussa laitteen vakuuttamisesta

  • Laitevakuutus on mahdollista saada FLOCK vakuutusyhtiön kautta nyt myös vuokrajaksoille kauttamme

Miten laite vuokrataan?


Olemme ottaneet käyttöön Suomalaisen vuokrausportaalin, jonka kautta kaikki laitteet vuokrataan ja maksetaan. Portaali mahdollistaa myös sopimusasiakkaillemme vuokrauksen laskutusta vastaan eli laitetta ei tarvitse maksaa vuokraportaalin kautta, mikäli teillä on olemassa oleva puite- tai tukisopimus kanssanne.

  • Asiakas valitsee haluamansa laitteen ja lisävarusteet kuten kamerat, sensorit, lisäakut ja muut optiot

  • Asiakas voi valita vuokrauksen yhteydessä myös laiteluovutuskoulutuksen tai muita palveluita

  • Systeemistä valitaan haluttu vuokra-aika klikkaamalla kalenteria

  • Asiakas hyväksyy ehdot, maksaa vuokrauksen tai saa laskun

  • Laite toimitetaan asiakkaalle tai asiakas noutaa laitteen Skydata Espoo toimitiloista

Vuokrausportaali avataan 22.10.2021


Vuokrahinnat


Vuokraportaaliin kautta näkyvät kaikkien laitteiden ja niiden lisävarusteiden hinnat suoraan asiakkaalle perustuen valittuun laitteeseen, lisävarusteisiin, palveluihin ja vuokra-aikaan.


Mikäli asiakas on sopimusasiakkaamme, vuokrahinnoista tulee sopimusasiakasalennus, perustuen Skydatan ja asiakkaan väliseen, erikseen määriteltyyn tuki- ja puitesopimukseen (vain olemassa oleville sopimusasiakkaille)


Lisätiedot


Mikäli olet kiinnostunut vara- ja vuokralaitepalveluistamme, koulutuksista tai VIP-sopimusasiakkuudesta, olethan meihin yhteydessä klikkaamalla alla olevaa nappia tai soittamalla suoraan meille numeroon:


+358 9 3152 4100




54 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page